zondag 23 augustus 2009

Voorproefje voor de beurs in Den Bosch


Dit is een voorbeeldkaart voor de beurs aankomende week in Den Bosch, ik ben bij `t Hobby Hoekje de Linge` op stand nr.166

Ik heb hiervoor een stempel van Penny Black gebruikt en ingekleurd met potloden.

Het scrappapier is van s.e.i. Voor de rest heb ik wat bloemen, lint, labels van Magnolia en strassteentjes erop gezet. Ik hoop dat jullie het een leuk resultaat vinden en misschien zie ik jullie op de beurs. Daar heb ik nog een heleboel nieuwe voorbeelden voor gemaakt.

3 opmerkingen:

Conny zei

Wat een lief kaartje!

Corrie zei

Hoi Gretha
Je blog ziet er al mooi uit zeg!
Ik ga je volgen, zo kan ik mooi op de hoogte blijven van je prachtige creaties.
Groetjes Corrie

chantal zei

Is een mooie kaart. Niet te druk maar met stijl.
Heb me aangemeld, ik ga regelmatig op bezoek komen.
grtz Chantal