vrijdag 18 september 2009

Vrolijk kerstfeest

Een kerstkaart dit keer, ik werd er zelf erg vrolijk van toen ik deze kaart aan het maken was.
De beer van Penny Black, gestempeld op papier die ik met de nestabilitie uitgestanst heb. Het witte papier heb ik door de cuttlebug gehaald met de stippeltjesmal van cuttlebug zelf en later met de randpons van Martha Stewart de openingen geponst, waardoor een lintje geregen kan worden. Het papier is van Kars de Specialty Paper Pad. Op het laatst heb ik met een flesje van Stickles wat glitter op de rand, het bolletje van de muts en op de grond gedaan. Veel kijkplezier en leuk dat jullie langs gekomen zijn.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een schatje Gretha
Ik kan me voorstellen dat je er vrolijk van werd tijdens het maken. ik word er al vrolijk van, alleen door er naar te kijken.
Groetjes Corrie

Erika zei

Wat een supermooi en schattig kaartje Gretha!
En zo mooi ingekleurd ook, echt geweldig.

Groetjes Erika