dinsdag 13 oktober 2009

Snoesje kerst

Even een andere stempelkaart dan jullie van mij gewend zijn. Ik heb Snoesje alleen haar gezicht en handen met kersttakje ingekleurd, de rest heb ik op papier van Marianne Design gestempeld en uitgeknipt. Op de sluiting van haar kraag en de onderkant van haar jurk heb ik versierd met strassteentjes. De ondergrond heb ik met een mal van de cuttlebug zelf door de cuttlebug gehaald en op papier van Marianne geplakt. De randen links van de afbeelding zijn van Martha Stewart de `Diamond Border`en door de linker `Threader` een strookje papier heen geregen. De rechter uitgeponsde rand is van Fiskars `Scalloped Lace`.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Mooie kaart Gretha
leuk hoe je die stempel bewerkt heb
Groetjes Corrie

Francis zei

Wauww.. ik vind hem helemaal geweldig!

Groetjes,
Francis