zaterdag 8 mei 2010

Create4fun challenge

Hallo allemaal,

Het is weer tijd vandaag voor de Challenge van Create4fun.
Deze week is de sketch gemaakt door Domi. Ik heb deze kaart gemaakt, hij wijkt ietsje af van de sketch. Ik kon de bloemen niet op die plek doen zoals het voorbeeld, want dan zou de strik niet meer zichtbaar zijn. Dat vond ik zonde,maar volgens mij kan dit wel.
Ik heb hiervoor twee stempels van Magnolia gebruikt en ingekleurd met Distress inkt. De kleuren van de inkt zijn : Vintage Photo, Tea Dye, Antique Linnen, Tattered Rose, Aged Mahony.
Het papier is van Graphic45.
Hebben jullie zin om mee te doen, plaats je kaartje op Create4fun Challenge
Veel plezier met het maken.
Lieve groetjes
Gretha

7 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hoi Gretha, wat een schitterende kaart.
Geweldig mooi ingekleurd.
Geeft toch niet dat je kaart wat afwijkt van je sketch, dat is gewoon je eigen inbreng.

Groetjes Jolande

Marjolijne zei

Wat een super leuke kaart! En zo schitterend gekleurd, echt een plaatje hoor ;)
Fijn weekend !

Gusta zei

hij is super leuk ik ga proberen mee te doen hoor

groetjes Gusta

bep zei

hij is weer toppie gretha
fijne dag
grt bep

Corrie zei

Wat een super mooi kaartje Gretha
en zoals altijd schitterend kleurwerk
Groetjes Corrie

Anne-Marije zei

ohh wat een mooi kaartje! Die Magnolia is echt lief...
xxx Anne-Marije

Christa zei

zo wat een gave kaarten allemaal ben meteen een volger geworden en niet zo maar één maar meteen je 100ste hihi groetjes christa