vrijdag 30 juli 2010

Beer met hart

Hallo allemaal,
Deze beer `Heaven Knows` die ik ingekleurd heb met de kleurpotloden is van Penny Black.
Ik heb deze kaart een beetje strak gehouden, niet te veel tierelantijntjes. De ene kaart heeft het meer nodig dan de andere vind ik eigenlijk.
Het papier wat ik hierbij heb gebruikt is van S.E.I. Dit prachtige papier is aan 2 kanten te gebruiken. Zo past het perfekt bijelkaar. Het randje onder het afdrukje is van Martha Stewart en heet de punch eyelet lace.
Alvast bedankt voor jullie lieve reacties en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

10 opmerkingen:

Erika zei

Wat een schatje weer!

Groetjes Erika

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schitterende, vrolijke kaart en het beertje is zo cute.

Groetjes jolande

Anoniem zei

Een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Gretha.
Leuke stempel en prachtig papier.
Fijn weekend Jannie.

Corrie zei

Ohhhh.....Wat een lief kaartje Gretha
Groetjes Corrie

Milnie zei

wat een liefie Gretha! echt prachtig ingekleurd!

liefs

Yvonne zei

Wat een mooi kaartje, heel mooi ingekleurd en wat een leuke stempel is dat!

groetjes Yvonne

Jitske zei

Weer zo'n schatje,
groetjes Jitske

bep zei

hij is weer toppie Gretha
grt bep

Monique zei

Dit vind ik een heel mooi en leuke kaart!
groetjes
Monique

Mieke'S zei

Prachtig kaartje.
'k Vind de kleuren erg mooi!