dinsdag 5 april 2011

Tilda and her bunny

Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een kaart heb gepost met een magnolia stempel, dus bij deze :)
Ik heb haar ingekleurd met de distress en met een aquarelpotlood. Ik vind dat er bij de distress geen goede fuchsia kleur bestaat. Het is of te licht of te rood. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en geprobeerd om met een kwastje en water de kleurstof van het potlood over te brengen in dit afdrukje.
Ik moet zeggen dat je geen verschil ziet, alleen het werken ermee is even anders dan met de distress, het vloeit iets minder goed uit. Ik heb er de strik en het bloesje mee ingekleurd. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.
Het afdrukje heb ik met een ronde nestabilitie uitgestanst en daaronder met de cirkelsnijder een iets groter rondje uitgesneden.


Het papier wat ik voor de kaart heb gebruikt is ook van Magnolia.
Rondom de kaart heb ik met een Martha Stewart combopons de `Ribbon Loop` een vierkant uitgeponst.
Met een stukje touw van de bouwmarkt heb ik het wat speels over de kaart laten vallen en vastgestrikt met daaronder een stukje kant.


De tekst is een clearstamp van Kaistercraft.
Verder nog wat opgepimpt met bloemen en strassteentjes.
De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
worn lipstick
frayed burlap
walnut stain
broken china
aquarelpotlood van Caran d`ache nr. 080

Bedankt voor jullie bezoekje en jullie lieve reacties steeds weer.
Lieve groetjes

Gretha

23 opmerkingen:

Anoniem zei

wow.. je ziet geen verschil Gretha! En je hebt helemaal gelijk wat betreft de kleur.. het is het net niet.. maar dit is perfect, goed gedaan! Je kaart is weer prachtig. De haren zijn trouwens ontzettend goed ingekleurd zeg, super!

Liefs,
Hélène

Thea zei

Ik vind het helemaal goed, wat een geweldig mooi kleurtje fuchsia heb je zo gemaakt. En net als mijn voorgangster al zei wat heb je de haren mooi gekleurd.

Groetjes Thea

Neline zei

wat prachtig weer Gretha! mooie kleur fuchsia heb je gemaakt, leuk gedaan het touw er omheen.
groetjes
Neline

bep zei

hij is weer snoezig gretha
groetjes bep

Durvina zei

Wat is ie leuk, het randje eromheen is erg leuk.

groetjes , Durvina

m@deliefjuh zei

lief is ie weer. !

Liesbeth zei

hij is geweldig Gretha, en goed bedacht zo'n combinatie met een aquarelpotlood, ik zie geen verschil hoor.
gr.Liesbeth

Corrie zei

Wat een plaatje Gretha!!!
Groetjes Corrie

Miranda Slagboom-de Groot zei

het ziet er hartstikke mooi uit
groetjes miranda

Anoniem zei

OOh wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt Gretha.een schattig stempeltje en prachtig ingekleurd.
Echt een super lief kaartje.

Groetjes Jannie.

Cards en Box bij Lady M zei

ik vind het een lief kaartje knap gedaan zelf stempel ik nooit denk dat ik het niet kan dat inkleuren jij doet het schitterend gr maartje

arjette zei

Goh, alwéér zo'n schitterend kaartje!!!!!! Wat een mooi kleurtje fuchsia heb je gemaakt zeg, prachtig!!!!!!!

gr. arjette.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lief kaartje, Tilda is prachtig ingekleurd, ik ben het helemaal met je eens dat er van de distress geen goede kleur fuchsia
is, soms maak ik schaduw met derwents, nadat ik met distress heb ingekleurd.
Het touw met de srtik eraan vind ik heel leuk, mooie geponste rand.

groetjes jolande

Bernadet zei

wat een schatje Gretha

jans zei

ziet er super mooi uit gretha grt jans

Mandy's Magnolia cards zei

woooow prachtig!!
groetjes, Mandy

Aartje zei

Hij is prachtig, goed gelukt expiriement.
Groetje aartje

Yvonne zei

Gretha ik vind je kaart weer zo ontzettend mooi!! Super goed gelukt zeg met de kleur! Wat ik ook prachtig is die rand langs je afdrukje!
groetjes Yvonne

yvon zei

Waanzinnig mooie kaart Gretha, dat inkleuren van jou vind ik super. En wat een gave combo-pons is dat zeg.
Groetjes, Yvon

http://scrappiesvanyvon.blogspot.com

Anke zei

Hij is prachtig. Je ziet inderdaad geen verschil.
Leuk dat touw.
liefs Tessa & Anke

Unknown zei

Schattige kaart gretha lieve kleurtje heel mooi.

Lieve groetjes Suze

Kim zei

Je had mij kunnen foppen hoor. Ik zie geen verschil. Wat een ontzettend leuk kaartje.

Groetjes van Kim

chantal en sygrid zei

hoi gretha
wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg
erg leuk
via via kwamen we op jou blog en we zijn je gelijk gaan volgen;)
groetjes chantal & sygrid