woensdag 27 juli 2011

Ik wens jou een hele fijne verjaardag


Hallo allemaal,
Ik ben weer helemaal uitgerust van de 4daagse en ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve woorden en medeleven.
Ik heb deze kaart gemaakt met een stempel van Stamping Bella ( Mo Manning) `Bye Bye Girl`.
Papier wat ik gebruikt heb is van de serie `Pion`.
Ik heb bij deze kaart een voorkant en een achterkant (doorkijkje) gemaakt. Het ovaal in het midden heb ik uitgestanst en ontstaat er een soort doorkijkje. Het meisje kijkt als het ware de wijde wereld in.


Ik heb weer wolken gemaakt op een ovaal stukje aquarelpapier met een make-up sponsje en distress inkt.
Dit heb ik bij Bev Rochester gezien en vond het heel gaaf.
Aan de achterkant van de voorkant heb ik een hekje geplakt, afkomstig uit een mal van Tim Holz, met dubbelzijdig papier, zodat de achterkant ook mooi is als je de kaart openvouwt.
Rond het ovaal heb ik wat bloemen geplakt met daaronder takjes, die uit een magnolia mal komen.


Met een nestabilitie `Big scalloped ovals` (een spelbinder wat op een wolk lijkt) heb ook wat wolken erop gedistresst met daarop een tekst van `My friend Ronnie`.


De kleuren distress inkt zijn:
antique linen
vintage photo
aged mahogany
black soot
weathered wood
bundle sage
faded jeans
tattered rose

Deze kaart heb ik voor de `t Hobby Hoekje de Linge gemaakt.
Een fijne avond verder en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

27 opmerkingen:

Linda zei

wat een prachtig kaartje
gr linda

*mieke* zei

Wauw....schitteredn weer Gretha!
Groetjes Mieke

Chantal zei

Wat te gek gemaakt zeg! Heel mooi! Groetjes, chantal

Corrie zei

Wauwwwww Gretha,
wat een super mooi kaartje, het is net of ze zo de kaart door fietst, super leuk gedaan!!!
Liefs Corrie

Unknown zei

oohh dit is een schatje Gretha mooie kleuren en het stempeltje zo,n liefje Prachtig.

Lieve groetjes Suze

Anoniem zei

Wat een fantastisch mooie kaart is dit geworden!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Anoniem zei

Geweldig mooi Gretha en wat een origineel idee om dekaart op deze manier in elkaar te zetten.
Groetjes Joke

Bernadet zei

oooow wat mooi gretha, die wolken.... heleaaml te gek

m@deliefjuh zei

grappig gedaan :D hahaa

Gerrina zei

Wat een supermooie kaart is dit Gretha!
De combinatie van vormen, het doorkijkje de mooie wolken en de stempel die zo geweldig mooi ingkleurd is! (Ben ook weg van deze stempel, maar: in backorder.)De uitleg van de wolken heb ik al bekeken, maar nog niet geprobeert. Jouw resultaat zet mij aan dit toch te gaan doen... Groetjes, Gerrina

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een schitterende kaart
groetjes miranda

Crea Astrid zei

Wowwww, wat is deze weer schatig geworden. Mooi gedaan zo met het kijkgat en de wolken.

Groetjes AStrid.

Yvonne zei

Ook deze is weer schitterend Gretha! Ik blijf je kleurwerk bewonderen!
groetjes Yvonne

Debbie T zei

Wow a lovely card, beautiful. Groetjes Debbie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een super mooi kaartje, heel leuk met het doorkijkje, mooi gedaan de wolken.

groetjes jolande

yvon zei

Wat een schitterende kaart Gretha, super leuk. Die wolken van jou vind ik ook zo mooi en wat leuk, dat doorkijkje.
Groetjes, Yvon

Anneke zei

Ontzettend mooi gemaakt, goed idee. En natuurlijk weer prachtig gekleurd.

Anoniem zei

Ongelofelijk zeg! wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Het idee van het doorkijkje en het meisje op de fiets vind ik zo leuk gedaan en bedacht, heel creatief!

Ik heb de sponsjes als gekocht en het filmpje van Bev al bekeken, nu er nog mee aan de slag ;-) maarja... tijd tijd tijd ;-)

Liefs Hélène

corryskaart zei

hoy grehta
wat een geweldig mooie kaart met een blik op de wijde wereld,TOP!
groetjes van corry

Charlotte zei

Erg mooi kaartje Gretha!
Groetjes,
Charlotte

creacora zei

o wat een schitterende kaart en zo super gekleurd !! prachtig vind ik deze weer Gretha en gefeliciteerd met het behalen van de vierdaagse zoooo knap Top hoor !!!!!!!

Groetjes Cora

arjette zei

Ooohhh wat heb je dat weer geweldig mooi gemaakt Gretha, schitterend!!!!!!!

gr. arjette.

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje,fantasties zo mooi.Groetjes Joke

Ank zei

Hallo Gretha,

wat een schitterende kaarten maak jij, erg leuk de combinatie met je schilderwerk zoals deze wolken. Duidelijk een eigen stijl heb je ontwikkeld. de lay-out van je blog vind ik ook prachtig. Zelf ben ik nog maar net met een kaartenblog begonnen en moet alles nog uitdokteren dus nu is het nog heel simpel, maar misschien dat je er toch al wel een blik op wilt werpen ;0)

groetjs van Ank

Petra zei

Schitterend en zo levensecht ;-))

Anoniem zei

Woowwwww wat een super gave kaart heb je gemaakt Gretha.

Groetjes Jannie.

Marijke zei

wat een lief kaartje!!!
De stempel is ook erg schattig, de wolken prachtig gemaakt!
Groetjes,
Marijke