donderdag 6 oktober 2011

Xmas Lady


Hallo allemaal,
Het is donderdag vandaag dus weer tijd om een kaart te showen die ik voor Cuddly Buddly heb gemaakt.
Het is een nieuwe stempel van Karen Middleton `Xmas Lady` die ik met veel plezier heb ingekleurd.
Dit heb ik met de distress gedaan.
Het papier waarmee ik de kaart gemaakt heb is van Marianne Design `Eline`s Vintage christmas red & green`.
Ik heb ook een nieuwe nestabilitie gebruikt `Fleur de Lis squares` wat ik persoonlijk erg mooi vind.
De bloemen en swirls heb ik met creatables van MD gemaakt.
De tekst is van Bits of Ivory digi stamp `Christmas sentiments`.


Hi everyone,
It's Thursday today, so time to show a card that I've made for Cuddly Buddly.
It`s a new digi stamp which I`ve colored with great pleasure.
I`ve done this with distress.
The paper I`ve used for the card is from Marianne Design `Eline`s Vintage christmas red & green`.
I`ve also used a new nestabilitie `Fleur de Lis Squares`, which I personally really like.
The flowers and swirls are creatables of MD.
The text is from Bits of Ivory digi stamp `Christmas Sentiments`.


De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
antique linen
shabby shutters
peeled paint
forest moss
barn door

Ik wil jullie allemaal nog bedanken voor de spontane reacties op de tag bij m`n vorige post.
Ik hoor graag wat jullie van deze kaart vinden en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

29 opmerkingen:

PinksyDoodles zei

This is beautiful Gretha, your colouring of this image is amazing.
Hugs, Clare x

Erika zei

Een supermooi kaartje!
Het is totaal niet mijn smaak stempel, maar je hebt 'm zo schitterend ingekleurd, echt prachtig.

Groetjes Erika

Corrie zei

Wauwwwww Gretha,
Wat een mooi kaartje, schitteredn kleurwerk! Je hebt er echt een klein portretje van gemaakt. Superrrrrrr!!!!
Groetjes Corrie

Neline zei

Wat prachtig je kaart weer! En de stempel is weer zo mooi ingekleurd.
groetjes
Neline

Elly zei

Een hartstikke mooie kaart en geweldig mooi ingekleurd!!

Thea zei

Gewoonweg weer schitterend!

Groetjes Thea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, Gretha wat een mooi afdrukje en zo mooi ingekleurd, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

groetjes jolande

Liesbeth zei

Hij is weer prachtig Gretha.
gr. Liesbeth

Liesbeth zei

Hij is weer prachtig Gretha.
Ik kijk uit naar vanavond, ik heb zelfs een privéchaufeur.
gr. Liesbeth

*mieke* zei

Schitternd Gretha! Jij kan geloof ik met elke 'soort' stempel wel uit de voeten:-)
Groetjes Mieke

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Christa zei

Helemaal geweldig Gretha en wat prachtig gekleurd ... je bent echt een kanjer met de distressinkt!
Lukt het kleuren op Kraft al?

Groetjes van Christa

corryskaart zei

wat een schattige kaart en ook zo mooi ingekleurd,TOP!
groetjes van corry

Liefs Ineke zei

Schitterend gemaakt Gretha. Groetjes van Ineke

Pam Sparks zei

very pretty coloring Gretha! Do you have info or a video on how you paint with DI inks? I just did one and must have used to much color and not enough water? I had trouble with the paper kind of like shedding... I used a heavy cold press paper. Thanks! What color did you use for her cheeks?
thanks!

Greet van Maurik zei

Schitterende kaart Gretha, een beetje mijn smaak, niet zo druk en dat rood heel mooi.

groet van Greet

arjette zei

Hoi hoi,

mooi kaartje! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik die andere stempeltjes leuker vind, dit is niet zo mijn ding.... maar je hebt haar wel weer heel mooi ingekleurd!!!

gr. arjette.

anita01 zei

Heel bijzonder en weer helemaal anders als cute he, maar beeldschoon hoor......

Warme groetjes en tot gauw,
Anita xxx

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterende kaart Gretha. Groetjes, Ankie

Fieneke zei

Hoi Gretha, de stempel is niet mijn ding, maar ik moet toch even zeggen dat je hem geweldig heb ingekleurd! Echt heel mooi!
Groetjes Fieneke

Ans S. zei

Wat een gave stempel zit erop deze schitterende kerstkaart.

Groetjes Ans

Yvonne zei

Wauw Gretha wat een schitterend portret op een geweldig mooi kaart. De kleuren die je gebruikt hebt vind ik prachtig!
liefs yvonne

Daniele zei

stunning card Gretha, love the flowers and flourishes
hugs

marian zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Mooie stempel en prachtig ingekleurd.
Geroetjes van Marian

Unknown zei

Mooie kaart Gretha en o zo prachtig in gekleurd.

Lieve groetjes Suze

GerJanne zei

Hoi Gretha,
wat heb je de stempel mooi ingekleurd. Maar ja, jij bent de koningin van het inkleuren.
De x-mas lady heeft niet zoveel zin in Kerst, geloof ik........

Groetjes,
GerJanne

carla zei

Ik vind het een geweldige mooie kaart.
Mooie stempel, schitterend ingekleurd, leuke kaart mee gemaakt en ik vind zelfs dat je er een beetje op gelijkt.

Ik heb je jammergenoeg niet gevonden in Mechelen of was je er op zondag niet?
Groetjes,
Carla

Trudy zei

Wat is je kaart weer prachtig Gretha!!
en wat een mooie stempel zeg!
Groetjes Trudy

Carola zei

Hallo Gretha,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, de stempel is erg leuk, ga ook snel eens snuffelen op de site van Cuddly Buddly.
Fijne zondag,
Liefs Carola