vrijdag 9 maart 2012

Patch a bit tricky


Hallo dames,
Er is weer een week voorbij, wat gaat de tijd toch snel.
Ik post deze kaart vandaag voor Cuddly Buddly, gemaakt met een digi genaamd `Patch a bit tricky`.
Ik heb het ingekleurd met de distress inkt.
Het papier is van het nieuwe blokje van Marianne Design `Romantic Nursery`.


Ik heb rechthoekige nestabilities gebruikt voor het afdrukje en eronder.
De blaadjes zijn gemaakt met een creatable van MD.
Aan de linker bovenkant heb ik de hoek weer omgevouwen en een stukje papier eronder uit laten komen, wat ik gemaakt heb met een Cheery lynn mal `Dutch scallop square`.


Ik heb ook bij deze kaart de binnenkant aangekleed.
Ik heb een envellopje gemaakt en erin geplakt. Dit envellopje is gemaakt met de nieuwste mal van Marianne Design.
De rand is gemaakt met een pons van Martha Stewart.


The time flies, there`s is another week past.
I posted this card for Cuddly Buddly today, which I made with a digi called `Patch a bit tricky`.
I`ve coloured it with the distress inkt.
The paper is coming from a new pad of Marianne Design `Romantic Nursery`.
I`ve used 2 nestabilities to cut the image and the paper behind it.
The leaves are made with a creatable of MD.
In the left corner of the card I used a die of Cheery Lynn `Dutch scallop square`.
In the inside of the card as you can see, I made a envelope with a new die of Marianne Design.
The edge is a punch of Martha Stewart.

Ditresskleuren:
beer (bear) - pumice stone, walnut stain
kado en envellop (present and envelope) - scattered straw, wild honey, rusty hinge
kado (present) - bundle sage, peeled paint
gras (grass) - bundle sage, peeled paint, walnut stain
achtergrond (background) - broken china


Leuk dat jullie weer even op bezoek zijn geweest en tot de volgende kaart.
Thanks for stopping by.

Lieve groetjes

Gretha 

27 opmerkingen:

Pouwla zei

Mooi kaartje weer Gretha!
Gr Pouwla.

Neline zei

Wat prachtig weer Gretha, het is weer genieten hoor van je kaart!
De binnenkant heb je ook prachtig versierd!
groetjes
Neline

Johanna Visser zei

Wat een prachtige kaart. Ik vind hem echt helemaal super.

Liefs Johanna

Anoniem zei

Hallo Gretha
Wat een schattig kaartje en hoe mooi alles is gedaan.Met volle bewondering heb ik alles bekeken echt super mooi.Groetjes Joke

Yvonne zei

Weer een ontzettend mooie kaart Gretha.
liefs Yvonne

Anoniem zei

Van binnen en van buiten een pracht van een kaart Gretha!
xxx
Dutch Tulip
Marja

arjette zei

Prachtig zeg, wat mooi weer!!!

gr. arjette.

petra,s cards zei

geweldig mooi weer en erg mooi dat envelopje!!
xx petra

Trudy zei

Wat een pracht kaart Gretha!!
Groetjes Trudy

Adriana zei

Gewldig, was is íe weer mooi. Alles past zo prachtig bij elkaar. Bedankt weer voor de inspiratie!

Tineke van der Linden zei

Wat een superleuk kaartje! Ook de binnenkant is supers.
Groetjes Tineke

F.T zei

Great embossing and the image is so adorable.

Plastic Card Printing
Plastic Card

corryskaart zei

hoi gretha
je kaart ziet er weer superlief uit en zo ook de mooie binnenkant,geweldig!
groetjes van corry

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje is dit weer groetjes maartje

heidy zei

Ach wat een dotje en leuk dat envelopje!
Groetjes Heidy

Corrie zei

Wat een lief kaartje!

Groetjes Corrie

Annie zei

oh what a beauty! I love the cute image and the pretty embellishments you have used on this one Gretha. enjoy your weekend. hugs, annie x

Lia zei

Wat een lieverd en wat een leuk idee van het envelopje,
groetjes Lia

Unknown zei

Schitterende kaart Gretha en de binnenkant al even mooi versierd Prachtig.

Het was leuk je weer even te zien vanmorgen bij Doeading.

Lieve groetjes Suze

Anke zei

Schitterend kaartje. Dat envelopje is een heel leuk detail.
liefs Tessa & Anke

made by ineke zei

whauw, wat een mooi geheel zeg
ik vind het altijd zo knap dat alles bij elkaar past!
echt supers!ook de binnenkant met het envelopje is erg leuk!
gr ineke

Liesbeth zei

Wat een schatje is dit Gretha de buiten en binnenkant.
gr. liesbeth

Greet van Maurik zei

Mooie kaart en wat een schattig beertje.

Fijn weekend

anita01 zei

Hai Gretha,

Geweldig leuk dat ik je zag bij mijn demo *spelen met inkt* bij Doe@Ding, even bijgekletst...;o)

Was super druk maar wat hebben we toch een heerlijke hobby he ;o)

Schiiterend mooi, zoals altijd...

Warme groetjes,
Anita.

Arianne zei

Woooow wat een onwijs gaaf kaartje!! hoop dat ik ooit ook zulke mooie kaarten maak

Astrid zei

Wowwww ..... dit vind ik helemaal geweldig, wat een schitterende kaart joh, prachtige kleuren !!! Super !

liefs Astrid xx

Cathy zei

Wat een schatje!!! Prachtig ingekleurd en superafwerking!