donderdag 26 juli 2012

Cuddly Buddly `Tea Time`


Hallo dames,
Ik ben een beetje laat vandaag met het posten van deze kaart voor Cuddly Buddly met een digi van Toby `Tea Time`.
Dit komt omdat ik gisteren een nieuw gordijn in de hal wilde vermaken. Hoe simpel kan het zijn, 2 gordijnen aan elkaar naaien en dan een zoom aan de onderkant.
Aan elkaar naaien ging goed en de zoom dus niet, ik had het netjes afgemeten en aan 2 stukken een speld gestoken, dus de schaar erin. Effe checken dacht ik en oeps, het gordijn was veel te kort, het hing zeker 30 cm boven de vloer, de verkeerde speld aangehouden. Dan is het al warm, maar ik kan je wel vertellen dat ik het nog warmer kreeg. Ik heb het zaakje even weggelegd en heb ik vannacht de oplossing gevonden :)
Ik heb gewoon een hele grote zoom aan de onderkant gemaakt en het staat wel heel erg mooi, al zeg ik het zelf. Gelukkig toch nog goed gekomen. Voortaan zal ik wel 10 keer meten, voordat de schaar erin gaat.
Maar nu even over de kaart.
Ik heb digipapier van Cuddly Buddly gebruikt genaamd `Digi Wee Ones` van Barbara Anne Williams.
Alleen nog wat bloemen, een kleedje eronder, een strik gemaakt en wat knoopjes erop geplakt.


Hello Ladies,
I`m a bit late today, to post a card for Cuddly Buddly with a digi of Toby `Tea Time` . 
I have a reason for it and I`ll tell you why.
Yesterday I made new curtains for the hall (corridor) in my house, but it went wrong.
I cut the curtains too short and couln`t find a solution.
Today I found the solution and made my curtains with a very big border and I can tell you it`s very beautifull to see.
Now I`ll tell you how I made this card.
I used digi papers of Cuddly Buddly called `Digi Wee Ones` of Barbara Anne Williams.
Just some flowers, a doily lace, a bow and some buttons to finish my card.


Distresscolours:
toby - vintage photo
beertje (little bear) - pumice stone, walnut stain
stoelen (chairs) - vintage photo, walnut stain
tafelkleed ( table cloth) - schadus (shadow) pumice stone
ballonnen (balloons) - milled lavender, dusty concord
servies ( teacup and pot) - milled lavender
hoed (hat) - dusty concord
cake - antique linen, vintage photo, aged mahogany
achtergrond (background) - faded jeans


Leuk dat je weer even langskwam en tot de volgende kaart.
Thanks for stopping by and see you next time
Lieve groetjes

Gretha 

21 opmerkingen:

Corrie zei

Pff....ik geloof graag dat je het een stuk warmer kreeg, fijn dat het alsnog goed is gekomen.

Geweldig leuk kaartje heb je weer gemaakt, prachtig die paarstinten

Groetjes Corrie

anita01 zei

Hoe creatief Gretha , eind goed al goed en een paar graden heter in 1 sec. he...pufff tis dan ineens knap lastig...Maar ik weet dat z'n zoon prachtig kan staan dus goed opgelost;o)

Je kaart, och hemeltje lief wat is deze gaaf, ben gek op dit stempeltje....maar tis geloof ik een digi he Gretha? Enig en helemaal leuk de kleurtjes....hummmooi!

Warme groetjes,
Aniet.

Hanny zei

Je kaartje is zoals gewooonlijk weer Super.

En om het gordijn verhaal moest ik een beetje lachen. Het heeft zo moeten zijn hoor, nu staat het toch hartstikke mooi???

Cornelie zei

Prachtig kaartje weer hoor, zulke mooie kleuren!

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart weer Gretha, ik kan begrijpen dat je het nog warmer kreeg, maar gelukkig is het weer in orde gekomen. Heel veel liefs van Ineke

Colinda zei

Wat een lief kaartje! Een fijne avond , Colinda

arjette zei

Oeps... kan me voorstellen dat je effe stond te koken!!!! Maar wat een slim idee om het zo op te lossen, gelukkig maar......
Je kaartje is weer hartstikke mooi, prachtige kleuren, hou d'r wel van van dat lila!

gr. arjette.

Marianne Reijgersberg zei

Haha, het overkomt iedereen dus wel eens een keer. Maar ook bijna iedereen vind er weer een oplossing voor en jij dus ook.
Je kaartje is een droppie. Leuke kleuren en schattig afdrukje.
Groetjes Marianne

yvon zei

Wat een heerlijk afdrukje weer, zo schattig en prachtige kleurtjes.
Gelukkig is het nog goed gekomen met je gordijn, moet er niet aan denken......
Groetjes, Yvon

Jeannette zei

Dat is het voordeel van creatief zijn, je hebt het slim opgelost!
En je kaartje (én de vorige kaartjes ook) is weer schitterend!

Ik ben er een beetje laat mee, maar ik wil je ook nog overladen met complimenten voor het uitlopen van de vierdaagse. Heeeeeel knap, en dat zonder blaren! Petje af!

Groetjes, Jeannette

Anita Meijer zei

Gelukkig toch nog goed gekomen met je gordijn, wat zal jij het warm gekregen hebben zeg hahaha. Maar je kaartje is weer helemaal top geworden, wat een schatje.
Groetjes van Anita

Anneke zei

Ooh wat een prachtig leuk kaartje! Super :)
Groetjes Anneke

scrappymo! zei

As always, so very pretty! Love your colour choices on this card.

Welkom bij Happy Stamper zei

oooh wat een heerlijk kaartje weer zeg, helemaal super hoor.
wat ik me trouwens afvraag, zou het ooit zo ver komen dat winkels in nederland deze stempels ook gaan verkopen, of is dat er al :)

ik hoor het wel weer

alvast bedankt
groetjes angelique

Ankie vd Polder zei

Wat een mooi kaartje. Leuk dat paars met grijs. En wat heb je dat tafelkleed geweldig ingekleurd. Groetjes, Ankie

Geertje zei

Zoiets met deze warmte ondernemen is vragen om problemen ;)
Gelukkig heb je een goede oplossing gevonden.
Je kaartje is prachtig!! Leuke digi, geweldig gekleurd en een prachtig geheel.
Groetjes Geertje

Riet zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

Liefs Riet.

Crea Astrid zei

Dan krijg je het zeker warm, als je het verkeerd hebt gedaan. Gelukkig dat je nog een oplossing hebt kunnen vinden.

Wat een prachtige kaart en weer erg mooi van kleur.

Groetjes Astrid.

Jeanet van der Lee zei

Wat een beaty weer Gretha!!! En dat verhaal over die te korte gordijnen, dat zou mij ook zo kunnen overkomen, maar gelukkig heb je het weer opgelost, zou toch zonde zijn he! Groetjes, Jeanet

jolanda zei

lief en schattig kaartje

Cathy zei

Supermooi en schattig!!!