vrijdag 3 augustus 2012

Het Canary blog en goed nieuws



Goedemorgen dames,
Is dit geen geweldig nieuws dat het nieuwe Canary blog op 26 augustus van start zal gaan en ik deel uit mag nemen bij het nieuwe en talentvolle team, ik ben dan ook zo blij en enthousiast dat ik gevraagd ben.
Ik sta te popelen om deze stempels in te kunnen kleuren.
De voorbeelden met deze stempels kunnen jullie vanaf eind van de maand allemaal bewonderen.
Het is een gevarieerd team, er zijn een paar dames die met de copics, andere dames met de kleurpotloden of dames die met de distress gaan werken. Dus voor elk wat wils.
Hou dus de 26e van deze maand in de gaten, voor het je weet is het zover.

Lieve groetjes

Gretha

2 opmerkingen:

Colinda zei

Gefeliciteerd!! Deze komt zeker bij mijn favorieten te staan!

Carola zei

Hoi Gretha,

Wat een leuke berichten allemaal,
deze stempels zijn ook wel heel erg leuk !! Je krijgt het wel heel erg druk met al die DT teams,maar ja hoe kan het ook anders als je zulke mooie kaarten maakt.

Veel liefs Carola