dinsdag 13 november 2012

Lili of the Valley Sneak Peak


Goedemorgen dames,
Een Sneak Peak voor jullie met één van de nieuwe stempels die eind van de maand uit gaan komen bij LOTV. Ik kan jullie zeggen dat ze weer zo schattig zijn. Op de andere blogs van de designteamleden zie je hier en daar ook sneak peaks voorbij komen. Zo krijgen jullie een kleine indruk welke stempels er uit gaan komen.

Op 24 november is er een Kerstparty bij LOTV en nu komt het goede nieuws, dat ik daar deel van uit mag gaan maken. JOEHOE jullie lezen het goed, ik heb een uitnodiging gekregen om naar het feestje in de winkel van LOTV te komen.
Ook kunnen de mensen wereldwijd facebooken om vragen te kunnen stellen aan ieder persoon van het team. 
Jullie kunnen alles lezen op de site van LOTV.
Ik zal dus een heleboel foto`s gaan maken en zal ik als ik terug kom dit met jullie delen.

Goodmorning ladies,
A Sneak Peak for you with at one of the new stamps, that will be launched at the end of the month at LOTV. I can tell you they are really so cute.
At the other blogs of the designteam members you can see some other sneaky peaks coming along.
You get some impressions of the new stamps.

On the 24th November there is a Christmasparty at the shop of LOTV and the good news is that I`ve got an invitation to come over. JOEHOE I`m so happy about it and have decided to go.
You can read all about it on the site of LOTV.
I will make a lot of Photos and will show you when I`m back at home.


Ik zal jullie nu de details vertellen over de kaart die ik heb gemaakt met de stempel `Bath Time` en is ingekleurd met de distress inkt en H2O.
Het papier is van LOTV `Petal Fresh`
Verder heb ik voor de tekst `Babies companion`, wat ook nieuw uitkomt` een label van Magnolia (doohikey) gebruikt met een sliertje parels en kreukellint.
De ronding boven het afdrukje komt uit een stans van Tim Holz `Distressed Doily`

I`ll tell you now the details of my card, which I made with the stamp `Bath Time` and coloured with the distress inkt and twinkling H2O.
The papers is from LOTV `Petal Fresh`
Further I used a label of Magnolia (doohikey) and stamped the sentiment `Babies Companion`, which will be launched too at the end of the month.
The rounding above the image is made with a die of Tim Holz `Distressed Doily`


De swirls zijn van Unique Hobbyproducts.
Nog wat ruitjeslint voor een strik, wat bloemen, parels en een papieren kleedje gebruikt.

The swirls are from Unique Hobby products.
To finish my card I used some flowers, a bow, pearls and a paper doily.


Distressed inkt:
beer (bear) - vintage photo, aged mahogany
badeend (litte duck) - antique linen, scattered straw, vintage photo, rusty hinge
handdoek (towel) - H2O dutch iris, H2O go navy
fles (bottle) - black soot, H2O dutch iris, H2O go navy
vloer ( floor) - vintage photo
borstel (hairbrush) - H2O dutch iris, antique linen
achtergrond (background) - shabby shutters, mowed lawn


Ik hoop dat jullie de stempel net zo leuk vinden als ik
I hope you like the stamp just like me

Lieve groetjes 

Gretha 

24 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Superleuk kaartje! Het stempeltje is weer een schatje.
Groetjes Tineke

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd met je uitnodiging.
Je kaartje is weer magnifiek !

Fijne dinsdag !
grtjsss van Erica ☼

Joke de Wit zei

Prachtig Gretha,ik volg je al een tijd en ik bewonder je inkleuren enorm.Groetjes Joke

Adriana zei

Wat gaaf om naar zo'n feestje uit te zien! En het is al heel snel! Geweldig zo'n uitnodiging.
Je kaart is weer schitterend en in prachtige kleuren.

Hanny zei

Gefeliciteerd, wat leuk dat je uitgenodigd bent, ik wens je alvast heel veel plezier.
Je kaart is weer schitterend, je hebt jezelf weer eens overtroffen!
liefs hanny

Liesbeth zei

Wat een leuk nieuws Gretha, ik wens je alvast heel veel plezier daar, ,aar dat zal zeker goedkomen.
je kaartje is weer prachtig als altijd.
liefs Liesbeth

Ine zei

Leuk?? Hij is geweldiggggg. Erg mooi.
Veel plezier bij de party!!!

groetjes Ine

jolanda zei

heel mooi kaartje met prachtig afdrukje.
Jammer genoeg dat het een buitenlands stempel merk is, want omdat ik geen engels kan, kan ik nooit zulke mooie stempels kopen, terwijl ik ze prachtig vind

Crea Astrid zei

Wat leuk nieuws zeg, Gretha. Dat heb je ook wel verdiend. Je maakt zulke mooie kaarten. We zullen er vast wel van op je blog zien.

Dit kaartje is ook superrrr mooi gemaakt. Prachtig van kleur. Wat een schattige stempel zeg.

Groetjes Astrid.

arjette zei

Wat een geweldig mooi kaartje zeg, super lief stempeltje ook!!!!
Wat super super super gaaf dat je daar naar toe mag zeg, oooohhhh ik ben gezond jaloers hoor!!!! Ben heel benieuwd naar je verhaal en je foto's, hééééél veel plezier, geniet er van!!!!!

gr. arjette.
ps heb je nog ruimte in je koffer dan wil ik wel sneaky met je mee LOL

Dena zei

Oh my!!!!!! How precious Gretha! Your coloring is soooo beautiful, my dear!!! Gorgeous color scheme and awesome details!!!!
Hugs, Dena

sjanie zei

Ach, wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt, Gretha.

Groetjes,
Sjanie

Caroline zei

Gorgeous card Gretha love the image which is coloured so beautifully and the layout is fabulous. Caroline xxx

Sue zei

Awwwww such a cutie image and coloured beautifully. I love the papers and pretty detailing

Sue

Riet zei

Wat is dit toch weer een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Colinda zei

Geweldig leuk dat je naar de Kerstparty mag!! Kan ik stiekem in je koffer kruipen? Je kaartje is weer super lief! Een gezellige dag, Colinda

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Gretha!
Groetjes Trudy

* Üla * zei

Een geweldig nieuws naar de ander, Gretha. Wat super leuk en spannend voor je!
Jouw kaart is schitterend weer geworden.
groetjes Ula

Naomi zei

Wat een superlief en leuk kaartje!
Leuk papier, mooi afdrukje, dat je prachtig hebt gekleurd en heel erg leuke details om het af te werken!

Veel Liefs
Naomi

carla zei

Weer een prachtige kaart, Gretha!
Het is altijd leuk om te kijken wat voor PRACHTIGS je nu weer hebt gemaakt. liefs, Carla

Corrie zei

Wat een schattig kaartje Gretha

En wat gaaf zeg dat je uitgenodigd bent en daar naar toe mag

Groetjes Corrie

Sonia zei

Terrific work dearest creative^_^
Sweet and cute image^_^
Hugs,
Sonia

Jopie zei

Hoi Gretha,
Wat is dit weer een schatje alles zo mooi gekleurd en bij elkaar passend, super.
groetjes jopie

Leef met de wind mee zei

Wat een lief kaartje!! En wat heb je de stempel weer prachtig ingekleurd!!

Liefs Emmy