vrijdag 13 september 2013

Magnolia "Tilda with Spitz Pocket"




Goedemorgen lieve bloggers,
gisteren vroeg ik of jullie de uitdaging konden raden die ik was aangegaan op mijn vorige kaart 'Snow Queen', jullie hebben wel je best gedaan hoor om het te raden
Ik heb het afdrukje ingekleurd met waterverf, zoals ik vroeger mijn schilderijen heb geschilderd in een fijne stijl. Ik vond het wel erg leuk om dit ook eens toe te passen op de stempels
Het kleurt iets anders, maar er zit niet veel verschil in met de distress inkt

Nu eventjes over deze kaart die ik heb gemaakt voor Ge-We Hobby met een stempel van Magnolia 
"Tilda with Spitz Pocket" die ik weer ouderwets heb ingekleurd met de distress inkt en H2O



Good morning dear bloggers,
yesterday I asked you if you could guess what the challenge was, which I add on my previous card
I've colored the image with watercolour, as I painted my early paintings
I loved to do this on my stamp, it's a bit different than colouring with the distress inks

Now about this card, which I made for Ge-We Hobby with a stamp of Magnolia 
"Tilda with Spitz Pocket", which I colored with the distress inks and H2O

Materialen voor de kaart zijn:
materials of the card are:
papier (paper) -  Maja Design 'vintage summer basics'
golfrand bovenaan (border at the top of the card) - dynamics
nestabilitie ovaal (nestabilitie oval) - Floral Ovals
vlaggen (flags) - LaLa-Land
zakje met label (bag with tag) - Melissa Frances


Distress inkt & H2O
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
haar (hair) - antique linen, vintage photo, walnut stain
jurk & schoenen (dress & shoes) - milled lavender, h2O evening primrose
sokken & onderrok (socks & petticoat) - black soot
grond (ground) - black soot
achtergrond (background) - antique linen, vintage photo

Een fijn weekend alvast en graag tot morgen!
Have a lovely weekend and I like to see you tomorrow!





8 opmerkingen:

kaartjevanjoke zei

Wat leuk dat je met de ouderwetse waterverf gekleurd hebt!!! Ik heb het ook nog ergens in de kast liggen en ben al heel lang van plan om dat eens te proberen...komt er alleen nog niet van...
Verder even mijn complimenten voor je altijd schitterende kaarten!!!
Liefs Joke

rian zei

weer een super mooie kaart.
en met het inkleuren betreft daar zat ik dus goed naast.
hihi ,
groetjes rian

jolanda zei

heel mooi lief kaartje

sjanie zei

Wat een schatje, Gretha.

Liefs,
Sjanie

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Gretha en zo mooi bewerkt,
groetjes Janie

yvon zei

Heb weer een paar mooie kaartjes gemist de laatste tijd. Ook deze is weer prachtig.
Groetjes, Yvon

Unknown zei

Wat leuk dat je dit met waterverf hebt gedaan ik vind het schitterend maar dat is al jouw kleurwerk een plaatje

Liefs Nellie

Renate zei

Je hebt er echt weer een juweeltje van gemaakt. Helemaal leuk.

-xies- Renate.