woensdag 19 maart 2014

Ge-We Hobby Bildmalarna


Goedemorgen allemaal,
de tijd vliegt zeg, het is alweer tijd om een kaart te posten die ik voor het blog van Ge-We Hobby heb gemaakt
Deze kaart was al te zien op de Knotsgekke Kaartendagen afgelopen weekend
Ik heb voor deze kaart een nieuwe stempel van Bildmalarna "Wash" (Little Winged Friends) gemaakt en met Memento "Desert Sand" gestempeld
Dit geeft een bijna no lines techniek,  je kan de lijnen van de stempel iets beter zien als je het afdrukje in gaat kleuren
Is ze niet schattig dat ze haar vleugeltjes heeft gewassen? :D
Jullie zullen het wel gelezen hebben dat dat er een klein ongelukje is geweest met de aanhangwagen van Ge-We met alle spulletjes erin, er is nu flinke korting door waterschade

Good morning everyone,
time flies, it's time to post a card which I made for Ge-We Hobby
This card was shown on the Craft show last weekend
I've used a new stamp of Bildmalarna "Wash" (Little Winged Friends) and stamped the image with Memento "Desert Sand" to create almost a no lines technique
Isn't she adorable washing her wings?


Materialen voor deze kaart zijn (materials for this card are) :
papier (paper) - My Minds Eye "Be Happy"
basiskaart (basic card) - Go Kreate
hek (fence) - La La Land
vlinderrand (border with butterflies) - Noordesign
blaadjes (leaves) - Cheery Lynn
labels - magnolia
lint
randje met was (die with washing clothes) - Memorybox


Distress & H2O
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar (hair) , knijpers (clothespins) & wasmand (basket with laundry) - antique linen, vintage photo, walnut stain
jurk (dress), vlinder (butterfly) & schoenen (shoes) - tattered rose, H2O fuzzy peach
wasgoed (laundry) - antique linen, vintage photo, black soot
achtergrond (background) - antique linen, black soot
grond (ground) - black soot

De site van Ge-We Hobby zal nog niet helemaal bijgewerkt zijn door de toestanden met het ongelukje en weet ik dus niet of er iets is uitverkocht of niet
De stempel was helaas al wel uitverkocht, maar zal misschien wel weer aangevuld worden



6 opmerkingen:

rian zei

ik zag hem idd in den bosch hij is zo mooi, ook weer heo hij gekleurd is super,
groetjes Rian

jolanda zei

super leuke kaart

Pouwla zei

Ik had je kaartje ook al bewonderd in den bosch en ze is prachtig! En wat 'n pech voor Gerda! Jammer dat dit gebeurd is na zo'n leuke beurs.
Liefs Pouwla.

daantje zei

Wat een prachtig kaartje weer zeg.prachtig. Ik geniet altijd van je kaarten.
Groetjes
Daantje

Patrice zei

Hallo Greta, ik geniet met volle teugen van jouw blog... ik lag er een hele tijd uit en kom nu stilaan terug op de PC. Ik kom regelmatig terug kijken hoor... Vandaag gescrold op jouw pagina's en de verloren tijd wat ingehaald. Zo'n mooie kaarten meis!!!
Groetjes Patrice

Rebecca Bradshaw zei

So beautiful. Lovely colours and beautiful Kraft die-cuts. I love the adorable little washing line!
Rebecca.