vrijdag 23 januari 2015

Tutorial 2 deel 1 en 2

Hallo allemaal,
hebben jullie dit al gezien?
Op 31 januari komen deze schattige stempels en kruissteek borduurwerkjes uit met de motieven van LOTV

Hello everyone,
have you seen this?
On the 31st Januari will be launched these cute stamps and some cross stich kits




Hieronder zien jullie een nieuwe tutorial die ik heb gemaakt met het inkleuren van de achtergrond en grond en op de volgende video deel 2 het inkleuren van de gezichten, armen en been met de distress inkt 
De stempel is van Lili of the Valley "Ride with Me"
Ik heb de stempel met Memento "Desert Sand" gestempeld en krijg je zo een "No Line" techniek



You see two video's, the one above you can see how I colour the background and ground
On the video below you can see how I paint the faces, arms and leg
The stamp is from Lili of the Valley called "Ride with Me"
I've stamped the stamp with Memento "Desert Sand" to create a "No Line" technique 


Ik hoop jullie hiermee weer genoeg inspiratie te geven
I hope I'll give you enough inspiration with them

Een heel fijn weekend
Have a lovely weekend 

6 opmerkingen:

Sandra zei

Schitterend Gretha !!

rian zei

super Gretha weer een filmpje kunnen we ook die gaan oefenen
de nummers op se kwastjes zijn niet goed te lezen maar volgens mij zijn het weer de 1 en de 2.
groetjes rian

Joke Mulder zei

Zoooooooooo Moooooooooooooooi als jij dat doet en zo lelijk als ik het doe nou ja ik moet meer oefenen maar als ik ook zie hoe lang jij over een afdrukje doet het is natuurlijk een kwestie van geduld ik wil het eigenlijk snel kleuren en op mijn kaart doen dat is denk ik het verschil maar ik vind het bij jou helemaal geweldig dank je wel voor deze fantastische uitleg groetjes van mij.

Holly Saveur zei

Hoi Gretha..wat ontzettend fijn dat je doorgaat met de videos..en ons lesgeven..
Ik ben er zo blij mee..Heel erg bedankt..morgen ga ik het fijn allemaal goed bekijken en mee doen..
Groetjes Holly.

Anoniem zei

Ik was net aan het snuffelen op you tube, en wie zie ik voorbij distressen?Gretha.
Wat een leuke verrassing! Ik ga snel m'n spulletjes bij elkaar zoeken en weer rap aan de slag met oefenen.
dank je wel voor fantastische uitleg!
Fijn weekend,Elisa

Thea zei

Wow superleuk dat je een vervolg maakt! Ook hier oefenen, oefenen en nogmaals oefenen.

Fijn weekend,
groetjes Thea